Top Nav

Enxoo zakończyła wdrożenie Salesforce w TK Telekom

Spółka Enxoo, partner wdrożeniowy Salesforce, poinformowała o zakończeniu wdrożenia dedykowanego systemu sprzedaży opartego o Salesforce dla TK Telekom, spółki z Grupy PKP.

enxooDzięki wdrożeniu udało się przede wszystkim uporządkować procesy związane ze sprzedażą usług. Rozwiązanie CRM posiada również moduł precyzyjnego prognozowania przychodów miesięcznych, a także możliwość śledzenia KPI procesu sprzedaży na poszczególnych etapach w celu optymalizacji czasu i efektywności każdego z nich, w czasie rzeczywistym i w przyszłości.

System pozwala również na szybkie określanie możliwości technicznych realizacji potencjalnego zamówienia dzięki geolokalizacji klientów i węzłów sieci telekomunikacyjnych. System wzbogacony jest o konfigurator produktów, a więc narzędzie pozwalające na automatyczne tworzenie dedykowanej oferty dla konkretnego klienta.

Firmy rozpoczęły rozmowy o współpracy we wrześniu 2014 r. Projekt został zrealizowany w osiem tygodni przez zespół sześciu doświadczonych analityków i deweloperów ze strony Enxoo. System powstał w oparciu o metodykę „agile”. Ostatnim etapem wdrożenia była migracja danych z aktualnego systemu bilingowego TK Telekom.

Z końcem ubiegłego roku zakończono etap testowy. Od 2015 roku TK Telekom korzysta z nowego rozwiązania informatycznego, które służy około 170 użytkownikom w TK Telekom.

, ,

RynekERP.pl wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na dysku twojego urządzenia zmień ustawienia swojej przeglądarki.