Top Nav

Exatel będzie korzystać z Microsoft Dynamics CRM

Outbox wdroży rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM 2011 w Exatel. Celem wdrożenia jest optymalizacja procesów sprzedaży i obsługi klientów.

Realizacja kolejnych etapów projektu zapewni usprawnienie procesów ofertowania, sprzedaży i rozpoznania technicznego, a także zarządzania celami sprzedawców, prowadzenie kampanii marketingowych czy zarządzanie procesem zmiany parametrów usług.

outboxWybranie naszej firmy do realizacji kluczowego projektu w Exatel jest potwierdzeniem pozycji Outbox jako lidera rozwiązań CRM i Customer Experience w Polsce. Mamy nadzieję, że projekt ten będzie początkiem kolejnych wspólnych inicjatyw, w ramach których Outbox i Exatel będą oferować na rynku polskim wdrożenia dużych projektów obejmujących usługi informatyczne i telekomunikacyjne

– powiedział Marcin Ciesielski, członek zarządu Outbox.

Na mocy podpisanej umowy firma Outbox odpowiadać będzie za przeprowadzenie analizy, opracowanie projektu technicznego, konfigurację sprzętu, a także za prace programistyczne, migrację danych, przygotowanie dokumentacji technicznej i funkcjonalnej, szkolenia oraz wsparcie powdrożeniowe.

, , , ,

RynekERP.pl wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na dysku twojego urządzenia zmień ustawienia swojej przeglądarki.