Top Nav

Interactive Intelligence przedstawia aplikację mobilną monitorującą pracę contact center

Interactive Intelligence wprowadza aplikację monitorującą pracę contact center na iPadzie Firma Interactive Intelligence Group zaprezentowała aplikację mobilną Interaction Supervisor iPad Edition, dzięki której kadra zarządzająca uzyska dostęp do informacji o pracy zespołu.

 

iPadSuper1

Aplikacja posiada konfigurowalną konsolę umożliwiającą dostęp do statystyk analizy mowy w czasie rzeczywistym, a także do ocen poziomu usług według grupy roboczej, kolejki, konsultanta lub przedziału czasowego. Dzięki powiadomieniom kierownicy są informowani o przekroczeniu określonych progów jakościowych, na przykład średniego czasu oczekiwania na połączenie. Widok lokalizacji konsultantów pokazuje, przy jakich stanowiskach siedzą konsultanci i jaki mają status (np. „Na obiedzie”, „Na szkoleniu”), a także wyświetla ich zdjęcia oraz umiejętności.

IIKontrola jakości pracy contact center jest skuteczniejsza, gdy managerowie pracują na ogólnej sali, widoczni i dostępni dla konsultantów. Jednak kiedy kierownik wychodzi z biura, traci wgląd w statystyki, których potrzebuje do wykonywania swoich zadań. Interaction Supervisor iPad Edition został zaprojektowany, aby rozwiązać ten problem. Szybsze podejmowanie decyzji na podstawie szczegółowych statystyk czasu rzeczywistego pozwala organizacjom usprawnić obsługę klienta – a właśnie o to nam chodzi.

— powiedział Joe Staples, główny dyrektor ds. marketingu w firmie Interactive Intelligence.

Interaction Supervisor iPad Edition stanowi część wielofunkcyjnego pakietu komunikacyjnego Customer Interaction Center (CIC).

, , ,

RynekERP.pl wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na dysku twojego urządzenia zmień ustawienia swojej przeglądarki.