Top Nav

Logis usprawnił procesy z Microsoft Dynamics CRM [case study]

Firma Logis, dystrybutor produktów w zakresie techniki składowania i transportu wewnętrznego, wdrożyła Microsoft Dynamics CRM 2011. Implementację przeprowadziła firma Fild.NET.

Dzięki wdrożeniu Microsoft Dynamics CRM 2011 firmie udało się usystematyzować procesy sprzedaży i obsługi zgłoszeń serwisowych oraz wprowadzić odpowiednie priorytetowanie szans sprzedażowych. Wprowadzono również kontrolę kosztów związanych ze sprzedażą i serwisowaniem.

Fild_NETZaufanie rekomendacji biznesowej – zarówno w zakresie wyboru systemu CRM, jak i firmy wdrożeniowej – okazało się bardzo dobrym posunięciem. Microsoft Dynamics CRM w pełni spełnił nasze oczekiwania, wspierając realizację procesów sprzedaży i serwisowania, a także zarządzenie tymi procesami. Jesteśmy także bardzo zadowoleni z samego procesu wdrożenia, które przeprowadziła firma Fild.NET. Przebiegło ono sprawnie i profesjonalnie.

– powiedział Jacek Kuśnierczak, Wiceprezes Zarządu Logis Sp. z o.o.

, , , , , ,

RynekERP.pl wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na dysku twojego urządzenia zmień ustawienia swojej przeglądarki.