Top Nav

Q4Net wybiera Microsoft Dynamics CRM [case study]

Firma Q4Net specjalizująca się w usługach informatycznych wdrożyła rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM. Głównym celem wdrożenia jest optymalizacja procesów sprzedażowych. Za wdrożenie odpowiada firma Intersys.

q4netWdrożenie systemu trwało 3 miesiące i zostało zakończone w listopadzie 2014 r. Microsoft Dynamics CRM został zintegrowany z funkcjonującym w Q4Net rozwiązaniem klasy ERP – Enova oraz narzędziem Microsoft SharePoint, co umożliwiło automatyczną aktualizację danych zgromadzonych w ERP, a także tworzenie katalogów w SharePoint z poziomu Dynamics CRM przy zakładaniu kont i szans sprzedaży oraz automatyczne podpinanie dokumentu z SharePoint do zadania w systemie CRM.

Dzięki wdrożeniu firma zyskała m.in. możliwość tworzenia szans sprzedaży i celów sprzedażowych, automatycznego wyliczania marż i szacowanych przychodów, śledzenia poszczególnych etapów wykonywanych zadań czy automatycznego wysyłania monitów w zależności od etapu szansy sprzedaży.

Zapraszamy do zapoznania się z case study z wdrożenia [Pobierz plik].

 

, , , , ,

RynekERP.pl wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na dysku twojego urządzenia zmień ustawienia swojej przeglądarki.