Top Nav

Qumak zapewni contact center dla Energa-Operator

Firma Qumak S.A. przez najbliższe trzy lata będzie obsługiwać Telefoniczne Centrum Zgłoszeniowe ENERGA–Operator. Całkowita potencjalna wartość zlecenia to ponad 11 mln zł netto. Wygrany przez firmę Qumak kontrakt obejmuje obsługę zgłoszeń telefonicznych oraz elektronicznych dla ENERGA-Operator SA w obszarze awaryjnym oraz infolinii dystrybucyjnej.

qumakZlecenia realizowane w ramach kontraktu podzielone zostały na cztery obszary zadaniowe. Pierwszy z nich obejmuje zlecenia związane z przyjmowaniem, rejestracją i udzielaniem informacji w zakresie m.in.: zgłoszeń zagrożenia życia lub mienia wynikających z procesu dystrybucji energii elektrycznej, zgłoszeń dotyczących przerw w dostawach energii oraz przyłączeń, eksploatacji sieci, rozliczeń i windykacji.

Przewidywana liczba obsługiwanych zapytań ze strony klientów ENERGA-Operatora SA to 82,5 tys. w skali miesiąca. Wartość tej części kontraktu to około 7,1 mln złotych netto. Kolejne trzy obszary rozszerzające realizowane zadania są opcjonalne i mogą być zlecone do 30 czerwca 2019 roku.

Contact center będzie obsługiwany przez zespół konsultantów pracujących w trybie 24/7/365 w otwartym, na początku sierpnia przez Qumak w Płocku, Centrum Usług Service Desk. Realizowana przez Qumak obsługa Telefonicznego Centrum Zgłoszeniowego pozwoli na poprawę obsługi zgłoszeń klienta i obniżenie kosztów związanych z funkcjonowaniem centrum. ENERGA-Operator SA pełni funkcję operatora systemu dystrybucyjnego (OSD). Działa na obszarze sześciu województw, dostarczając energię elektryczną blisko 3 milionom klientów.

,

RynekERP.pl wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na dysku twojego urządzenia zmień ustawienia swojej przeglądarki.