Top Nav

SAP przedstawia nowe produkty dla branży retail

SAP zaprezentował aplikację mobilną przeznaczoną dla handlu detalicznego – SAP® Shopper Experience. Aplikacja pozwala zmienić doświadczenia zakupowe konsumentów, wykorzystując w tym celu media społecznościowe, programy lojalnościowe oraz punkty, gdzie klienci mogą samodzielne zapłacić za zakupy.

Zrzut ekranu 2014-01-27 o 10.35.08

SAP udostępnił ponadto najnowszą wersję aplikacji SAP® Retail Store Ops Associate, która umożliwia pracownikom sklepów m.in. zdalne zarządzanie zapasami oraz obsługą klienta. Dzięki SAP Shopper Experience sprzedawcy mogą lepiej dostosowywać oferty do poszczególnych sklepów, tworzyć na potrzeby klientów wspólne listy zakupowe oraz zarządzać kontami lojalnościowymi. Klienci z kolei mogą samodzielnie przeglądać towary, płacić oraz informować o ofertach swoich znajomych za pośrednictwem serwisu społecznościowego Facebook. Funkcje SAP Shopper Experience są udostępniane na urządzeniach mobilnych w sklepie.

screen568x568Aplikacja SAP Shopper Experience może być dostosowana do tożsamości marki sprzedawcy detalicznego. Po powiązaniu z kontem lojalnościowym konsumenci są natychmiast rozpoznawani. Do tego mogą sprawdzić swoje punkty lojalnościowe oraz dostępne nagrody. W prosty sposób również klienci mogą współpracować ze znajomymi przy tworzeniu listy zakupów, a także zlokalizować najbliższy sklep. Po zalogowaniu się w aplikacji klienci otrzymują ponadto spersonalizowane oferty dla danego regionu, o których mogą powiadomić swoich znajomych. Podczas robienia zakupów mogą jednocześnie przeglądać oferty oraz zebrać więcej szczegółowych informacji o produktach. Prostym kliknięciem dodają produkt do mobilnego koszyka zakupów, który przenoszą do punktu sprzedaży (POS). W ten sposób unikają kolejek przy kasie. Płatność dokonują za pomocą urządzenia mobilnego.

SAP® Shopper Experience jest dostępna na urządzeniach z systemami operacyjnymi Android i iOS. Ofertę aplikacji mobilnych aplikacji SAP dla handlu uzupełnia najnowsza wersja aplikacji SAP Retail Ops Associate. Wprowadzone

  • aktualizacje umożliwiają:
  • zamawianie produktów, aktualizowanie cen,
  • dokonywanie korekt stanu i transferów zapasów,
  • odbieranie wiadomości od dostawców lub centrów dystrybucji oraz udostępnianie historii produktów i związanych z nimi informacji.

Pracownicy sklepu mogą zarządzać poleceniami konsumentów, wykonując kilka ruchów palcem. Dzięki temu mogą zwiększyć sprzedaż i lojalność klientów, a także efektywniej zarządzać zapasami i zamówieniami. Aplikacja SAP® Retail Store Ops Associate jest obecnie dostępna na urządzeniach z systemem operacyjnym iOS.

, ,

RynekERP.pl wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na dysku twojego urządzenia zmień ustawienia swojej przeglądarki.